click me click meclick meclick meclick meclick meclick me

niedziela, 1 stycznia 2012

Podsumowanie 2011 roku

Oficjalnie już rok 2011 został za nami. Dla mnie osobiście był on bardzo szczęśliwy tak w życiu prywatnym, jak i zawodowym :)
Również w 2011 roku założyłam swój blog. Poniżej krótka, ogólna charakterystyka blogowego roku 2011 w Notatniku Kuchennym (stan na dzień 31.12.2011r., godz. 14:45):
  • 119 postów opublikowałam.
  • 49172 osób zajrzało na mój blog i
  • 299 komentarze po sobie zostawiło.
  • 49 osób uznało, że mój blog jest wart obserwowania,
  • 2 wyróżnienia dostałam (TUTAJ i TU):


  • 1 raz zmieniłam tło i wygląd bloga  (post TUTAJ), ale tak pierwsza, jak i obecna szata graficzna jest dziełem mojej siostry Hafiji.
Warto również zerknąć na statystykę kulinarną:
  • 76 postów z daniami obiadowymi przedstawiłam,
  • 15 zup pojawiło się w Notatniku Kuchennym,
  • 18 przepisów świadczy o mojej miłości do dań kuchni polskiej, a
  • 8 - do dań kuchni rosyjskiej, co daje w sumie
  • 26 dań słowiańskich.
  • 34 przepisy były mięsne, a w tym
  • 18 zawierało kurczaka.
  • 33 przepisy były warzywne, a
  • 42 - wegetariańskie (nie mylić z wegańskimi).
Wicemiss Publiczności 2011 zostaje....
1378 wyświetleń :)
Zaszczytny tytuł Miss Publiczności 2011 otrzymuje...
5240 wyświetlenia :)
Tym, którzy czytali i komentowali Notatnik Kuchenny w roku 2011, dziękuję i zapraszam wszystkich w 2012 roku!!

1 komentarz:

  1. Szata graficzna, rzeczywiście rewelacyjna. :)
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń