click me click meclick meclick meclick meclick meclick me

poniedziałek, 23 lipca 2012

Pielmieni sybirskie

Wczoraj w Notatniku Kuchennym pojawił się przepis ciasto na pielmieni, a dzisiaj przepis na farsz. Pielmieni sybirski, to chyba najbardziej znane pielmieni. Ich farsz to mieszanka mięsa wołowego i wieprzowego. Przepis wzięłam z książki "250 рецептов русской кухни" pod redakcją Д. А. Беляевы:

Photobucket
Przepis oryginalny:
pielmienisybirskieprzepisOK
A to mój przepis:
* PIELMIENI SYBIRSKIE - FARSZ * Photobucket

INFO
  • posiłek: obiad
  • gatunek: pielmieni, pierogi
  • mięso: tak
  • ilość: 200 - 250 szt.
  • kalorie w całości: ???
  • czas przygotowania farszu: 10 min.
  • czas przygotowania pielmieni: 1 godz. (przepis na ciasto na pielmieni umieściłam TUTAJ)
  • czas gotowania: porcjami po 5 min. od momentu wypłynięcia
SKŁADNIKI
  • mięso wołowe mielone 200 g (u mnie łata gryf)
  • mięso wieprzowe mielone 400 g (u mnie "kulka" od szynki)
  • cebula 1 szt. (100 g)
  • mleko 135 ml (u mnie 0,5%)
  • sól, pieprz
PRZYGOTOWANIE
  1. Wymieszać w misce obydwa gatunki mielonego mięsa.
  2. Cebulę drobno posiekać i dobrze wymieszać z mięsem.
  3. Do mięsa i cebuli dodać mleko. Dobrze wymieszać.
  4. Doprawić całość solą i pieprzem do smaku.
  5. Wszystko dokładanie wymieszać.
  6. Nakładać farsz na ciasto na pielmiennicy i dalej postępować według instrukcji lepienia i gotowania pielmieni STĄD.
* SMACZNEGO *
Photobucket

1 komentarz:

  1. ach, intrygujesz rosyjską kuchnią nadal. masz tam inne przepisy niż pielmieni?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń