click me click meclick meclick meclick meclick meclick me

piątek, 4 listopada 2011

Zawijaski z kapustą pekińską

W pierś z kurczaka można zawinąć wiele różnych rzeczy. Wersja z zeszłego tygodnia zawiera głównie kapustę pekińską.
* ZAWIJASKI Z KAPUSTĄ PEKIŃSKĄ *
INFO
  • posiłek: obiad
  • gatunek: nadziewane kotlety
  • mięso: tak
  • ilość porcji: 2
  • kalorie w całości: ok. ??? kcal
  • czas przygotowania: 20 min.
  • czas smażenia: 10 - 15 min.
SKŁADNIKI
PRZYGOTOWANIE
  1. Pierś z kurczaka oczyścić.
  2. Szerokim nożem przekroić piersi z kurczaka na pół wzdłuż, aby otrzymać 4 płaskie kotlety.
  3. Delikatnie rozbić kotlety tłuczkiem do mięsa.
  4. Każdy kotlet posmarować z jednej strony musztardą.
  5. Na kotlety położyć nadzienie i ściśle je zawinąć.
  6. Zawijaski spanierować w mące, jajku i bułce tartej.
  7. Smażyć kotlety na rozgrzanym tłuszczu na złoty kolor.
* SMACZNEGO *

POMOCNICZE INFORMACJE
  1. Mięso (każde) najlepiej i najwygodniej rozbijać tłuczkiem przez folię spożywczą.
  2. Musztarda pomaga skleić zawijaski. Jeśli mimo wszystko się rozpadają, to można spiąć je namoczonymi w wodzie wykałaczkami.

4 komentarze:

  1. nie robiłam nigdy zawijasków z kurczaka :) jedyne moje doświadczenia to schab i karkówka. trzeba nadrobić kiedyś zaległości :) wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się ;) teraz zabieram się za wrzucanie kolejnego wpisu ;) wczoraj robiłam conchiglioni ,zapraszam za chwilę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zamieszczaj raz dwa :) to chyba sama przyjemność :) to mi z lenistwa nie chce mi się wstać z kanapy i posprzątać w kuchni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jadłam z różnymi farszami ale z kapustą nigdy.Trzeba kiedyś spróbować :-) Apetyczne :-) Miłego dnia :-)))

    OdpowiedzUsuń